Fenntartható egészségügy, egészségügy optimalizálás.
Medistance márka ígérete maga a fenntartható társadalmi lét és fejlődés illetve a fenntartható egészségügy értékeinek hiteles, kompetens és értékteremtő képviselete. A tapasztalat azt mutatja, hogy a legtöbb vállalat a fenntarthatóság területén gyakran csak kampányszerű ad-hoc aktivitásokat végez, így törvényszerű, hogy elmaradnak a pozitív és fenntartható eredmények is. Az akciók stratégiába, folyamatba rendezése elengedhetetlen a sikeres, fenntartható vállalat- és márkavezetéshez. Medistance márka fő márkaértékei a gazdasági növekedéshez szükséges emberi erőforrás folyamatos fenntarthatóságához kötődő értékrendszerhez kapcsolódnak.
Betegségügy helyett megjelenik a valós egészség-ügy.
Medistance alaptevékenységével tesz a fenntarthatóságért. Az egyén és közösség kölcsönös felelősségére épít. Azok, akik a rendszert igénybe veszik, otthonukban üzemanyag, környezetszennyezés és környezetet terhelő helyváltoztatás nélkül gondoskodhatnak magukról és egymásról, nem nélkülözve a klinikailag validált adatokon alapuló ellátást. Az innováció és a fenntarthatóság egymástól elválaszthatatlan fogalmak. A számítástechnikai eszközök, az internet egyre szélesebb, elfogadottabb szerepet, környezetet kaptak az emberi élet és ezen belül az egészséggel kapcsolatos információk, tevékenységek szervezésében. Az egészség megőrzése, a betegség megelőzése és kontrollálása terén együtt állnak azok a technológiai feltételek és szakmai tapasztalatok, melyek alapján kialakult és a gyakorlatban is hatékonyan működtethető egy új típusú, döntés előkészítéssel, folyamat optimalizálással vezérelt mobil, otthoni,közösségi gondozási modell.